SPECIFIKACIJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena | Već Od POA |
Feature | Details |
---|---|
Agregat & Prenos | |
tip | Vodeno hladjenje, 8 ventila, SOHC, 270⁰ parallel twin |
Kapacitet | 1200 cc |
Prečnik cilindra | 97,6 mm |
Hod cilindra | 80 mm |
Kompresija | 12.1:1 |
Max Snaga EC | 105 KS / 103.5 bhp (77.2 kW) @ 7,750 opm |
Max Obrtni Momenat EC | 112 Nm @ 4250 opm |
Sistem | Multipoint ubrizgavanje goriva sa elektronskom kontrolom gasa. Dva režima vožnje. |
Izduv | Brušeni 2u2 izduvni sistem od nerdjajućeg čelika sa duplim izduvom |
Prenos | X-ring lanac |
Kvačilo | Mokro, višeslojno torque assist kvačilo |
Menjač | 6-brzina |
Feature | Details |
---|---|
Šasija | |
Ram | Cevasti čelični ram |
Zadnja viljuška | Dvostrana aluminijumska |
Prednji Točak | Tubeles 7, liveni aluminijumski 17" x 3,5" |
Zadnji Točak | Tubeles 7, liveni aluminijiumski 17" x 5,0" |
Prednji Pneumatik | 120/70 R17 |
Zadnji Pneumatik | 160/60 R17 |
Prednje Vešanje | 43mm USD Marzocchi viljuške, 120mm hod |
Zadnje Vešanje | Dvostruki Marzocchi RSU amortizeri sa spoljnim rezervoarima i podesivim predopterećenjem, hod točka 116 mm. |
Prednje Kočnice | Dvostruki plutajući diskovi prečnika 320 mm, radijalne čeljusti sa četiri klipa marke Triumph, OCABS. |
Zadnje Kočnice | Jednostruki 220mm disk, Nissin 2-klipa plivajuće čeljusti, ABS |
Instrument Tabla I Funkcije | LCD multifunkcionalni instrumenti sa integrisanim TFT ekranom u boji. |
Feature | Details |
---|---|
Dimenzije & Težine | |
Širina Kormana | 792 mm |
Visina Bez Retrovizora | 1140 mm |
Visina Sedišta | 805 mm |
Medjuosovinsko rastojanje | 1413 mm |
Ugao upravljača | 22.4 º |
Hod amortizera | 91 mm |
Kapacitet Rezervoara | 14,5 Litara |
Težina vozila spremnog za vožnju | 216 kg |
Feature | Details |
---|---|
Potrošnja Goriva | |
CO2 Isparenja | EURO 5 Podaci o emisiji CO2 i potrošnji goriva mere se u skladu sa regulativom 168/2013/EC. Proračuni izvučeni iz specijalnih uslova testiranja i koriste se isključivo u svrhu poredjenja. Moguće ne oslikavaju realne rezultate vožnje. |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Interval Servisa | 10.000 milja/16.000km ili 12 meseci, koje god dodje prvo |
ZADIVLJUJUĆI
Zapanjujuć i nepopustljiv, elegantan i minimalistički dizajn Speed Twin 1200 je evoluirao. Naglašeni rezervoar goriva, sa dubokim prednjim izrezima, je isklesan i mišićav, dok su minimalni poklopci leptirastih ventila završeni u brušenom aluminijumu i besprekorno integrisani u oblikovane bočne panele unutar uskog zadnjeg okvira. Ispod, vitki, uglasti poklopci motora su obloženi crnim prahom i uokvireni neprekidnim isduvnim sistemom koji se sliva u duple usmerene 'megafonske' prigušivače.
Savremene karakteristike, poput kompaktnog LED zadnjeg svetla i prednjeg svetla sa prepoznatljivim svetlosnim potpisom, dopunjene su klasičnim dizajnerskim detaljima – od mašinski obrađenih rashladnih rebra na glavi motora i rebrastih izduvnih glava, do tradicionalnih dvostrukih zadnjih amortizera i uskog sedišta u jednom komadu. Dopunjeno vrhunskim materijalima i završnim obradama, poput brušenih aluminijumskih blatobrana i okvira prednjeg svetla, ovo je izgled koji pruža savremeni dizajn sa bezvremenim stilom.
SPOSOBAN
Izbalansiran, prirodan i inspirativan za samopouzdanje, Speed Twin je napravljen za krivine.
Prostran, udoban i uzbudljiv, Speed Twin 1200 postavlja upravljače na dohvat ruke, sa visinom sedišta od 810 mm i prirodnim položajem noga, što osigurava laganu i intuitivnu vožnju.
DINAMIČAN
Podešen da pruži neprevaziđenu okretnost uz usklađenost za vožnje u stvarnom svetu, 43mm Marzocchi USD viljuške su usklađene sa visokokvalitetnim dvostrukim Marzocchi zadnjim amortizerima, sa daljinskim rezervoarima i podesivim prednaprezanjem za precizno kontrolisano prigušenje koje pruža vožnju koja inspiriše samopouzdanje.
Tokom oštrog kočenja, zahvaljujući snažnim radijalnim kočionim čeljustima, povratne informacije i kontrola su potpuno sportski, dok početni deo hod amortizera ostaje fleksibilan za veliki komfor kada je površina manje savršena.
Visoko specifikovani Metzeler Sportec M9RR gume su montirane na stilizovane lagane aluminijumske felne sa 7 krakova, što omogućava Speed Twin 1200 da prenese svoju dinamičnu sposobnost na put sa savršenom mešavinom prianjanja, stabilnosti i agilnosti.
UZBUDLJIV
Uzbudljive sportske performanse dolaze zahvaljujući legendarnom Bonneville dvocilindričnom motoru. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, a ipak pun klasičnog karaktera, ovaj motor od 1200cc isporučuje 105 KS maksimalne snage pri 7.750 obrtaja u minuti, sa trenutnim odzivom zahvaljujući bogatom isporuci obrtnog momenta koji dostiže vrhunac od 112Nm pri 4.250 obrtaja u minuti. Sa dubokim i prepoznatljivim Bonneville zvukom iz dvostrukih 'megafonskih' prigušivača, dolazi sa neprevaziđenim zvukom.
POUZDAN
Dodavanje savremenih mogućnosti bez narušavanja klasičnog karaktera Speed Twin-a, najnovija tehnologija je pažljivo integrisana za veću sigurnost u svim uslovima. Optimizovani sistem ABS i kontrola proklizavanja osetljivi na nagib pružaju sigurnost prilikom korišćenja performansi na različitim površinama i u različitim uslovima vožnje. Sa dva režima vožnje — Road (Put) i Rain (Kiša) — ova elektronska intervencija, kao i mapiranje gasa, su prilagođeni kako bi se osigurao čist užitak u vožnji uz intuitivan osećaj i kontrolu pri svakoj vožnji.
FUNKCIONALNOST SA STILOM
Elegantan pojedinačni instrument ima dva displeja. Veliki LCD ekran prikazuje sve ključne informacije o vožnji, kao što su brzina, obrtaji motora, indikator prenosa i nivo goriva, sve jasno vidljivo na prvi pogled u svim svetlosnim uslovima. Ispod, integrisani kolor TFT ekran pruža informacije o režimima vožnje i drugim funkcijama motora i kompatibilan je sa navigacijom u koracima i povezivanjem telefona putem dodatka My Triumph Module. Takođe omogućava jednostavno punjenje eksternih mobilnih uređaja zahvaljujući praktičnom USB-C priključku za punjenje koji je montiran sa strane uređaja.