- Home
- For the Ride
- Brend
FOR THE RIDE
BREND
MOMENTI KOJI DEFINIŠU TRIUMPH
- 1900 - 1939
- 1940 - 1959
- 1960 - 1989
- 1990 - 2009
Osnivanje industrije.
1900 - 1939
Genije
1940 - 1959
Trkački Uspesi
1960 - 1989
POVRATAK
1990 - 2009
1900 - 1939
1900 - 1939
1902: PRVI TRIUMPH
Prvi Triumph, kasnije poznat kao Broj 1, je proizveden. Dizajniran od strane inženjera Mauritza Schultea, opremljen je belgijskim motorom Minerva snage 2,2 KS.
1900 - 1939
1900 - 1939
1907: PROIZVODNJA MOTOCIKALA DOSTIŽE 1.000 JEDINICA
Kako je godišnja proizvodnja motocikala dostigla 1.000 jedinica, a Triumph je lansirao novi motor od 450cc koji proizvodi 3,5 KS, fabrika se seli na veći prostor na Priory Streetu u Kovenriju.
1900 - 1939
1900 - 1939
1908: TRIUMPH OSVAJA TT
Nakon što je zauzeo drugo mesto na prvom Isle of Man TT trci 1907. godine, Jack Marshall osvaja trku sa jednocilindričnim motociklom Triumph i prosečnom brzinom od 40 mph (milja na sat).
1900 - 1939
1900 - 1939
1915: PRVI TRIUMPH H ‘TRUSTY’ MOTOCIKL
Triumph počinje isporučivati svoje motocikle tipa H 'Trusty' od 499cc, zapadnim saveznicima u Prvom svetskom ratu. Do 1918. godine, 30.000 ovih jednocilindričnih motocikala sa vazdušnim hlađenjem bilo je u vojnoj službi.
1900 - 1939
1900 - 1939
1927: FABRIKA U COVENTRY-ju
Triumphova fabrika u Kovenriju - koja se sada prostire na 500.000 kvadratnih stopa i zapošljava više od 3.000 ljudi - postiže godišnju proizvodnju od 30.000 jedinica.
1900 - 1939
1900 - 1939
1936: EDWARD TURNER
Triumphova poslovna delatnost automobila i motocikala je podeljena, pri čemu je potonji kupio Jack Sangster. On momentalno zapošljava Edwarda Turner-a kao glavnog dizajnera kompanije.
1900 - 1939
1900 - 1939
1937: PREDSTAVLJEN SPEED TWIN
Turner predstavlja model Speed Twin sa agregatom od 498cc koji je sposoban za brzinu veću od 90 mph (milja na sat). Smatra se da je Speed Twin, po mnogima, definicija britanskog motocikla, a upravo je ovaj motor odredio Triumph tokom više od 40 godina.
1940 - 1959
1940 - 1959
1942: NOVA FABRIKA U MERIDEN-U
Proizvodnja počinje u novoj fabrici u Meridenu. Više od 50.000 motocikala prodato je vojsci tokom ovog perioda.
1940 - 1959
1940 - 1959
1946: TIGER 100, SPEED TWIN & 3T
Kompanija se fokusira na tri modela: Tiger 100 (koji je vožen do prvog trijumfa na Manx Grand Prix-u 1946. godine od strane Ernie Lyonsa); legendarni Speed Twin i manji turistički model 349cc 3T.
1940 - 1959
1940 - 1959
1953: THE WILD ONE
Marlon Brando vozi 650cc 1950 Thunderbird 6T u filmu o odbeglim motociklistima, "The Wild One".
1940 - 1959
1940 - 1959
1955: 193MPH
Džoni Alen započinje početak neverovatne ere izvođenja za Triumph, snimajući brzinu od 193 mph (milja na sat) na Bonneville slanim ravnicama, upravljajući 'Devil's Arrow', streamlinerom koji su izgradila trojica entuzijasta iz Teksasa i pokreće ga podešenim 650cc Thunderbird motorom.
1940 - 1959
1940 - 1959
1959: T120 BONNEVILLE 650
Predstavljen je Bonneville T120 650. Imenovan u čast čuvenih slanih ravni, Bonneville-u je sudbina da postane najprodavaniji britanski dvocilindrični motocikl svih vremena.
1960 - 1989
1960 - 1989
1963: THE GREAT ESCAPE
1962. TR6 650 Trophy se vozio, skakao i rasturio od strane Buda Ekinsa i Stevea McQueena u klasik filmu iz 1963. godine, "The Great Escape".
1960 - 1989
1960 - 1989
1966: 245 MPH!
Buddy Elmore pobeđuje u možda najpoznatijoj trci Daytona 200 svih vremena na 500cc Tigeru - krećući sa zadnjeg startnog reda. Gyronaut X-1 streamliner postavlja svetski rekordnu brzinu od 245mph tokom Bonneville Speed Week-a, pokretan sa dva Triumph motora od 650cc.
1960 - 1989
1960 - 1989
1967: TRKAČKI USPESI
Gary Nixon ponavlja Elmoreovu pobedu iz 1966. godine s pobedom na Daytona 200 na Tiger-u 100, a John Hartle pomaže Triumphu da ostvari više uspeha u trkama Isle of Man Production TT. Evel Knievel je postao poznat po svom skoku preko fontana u Caesars Palaceu u Las Vegasu na svom Bonneville T120 TT Special motoru.
1960 - 1989
1960 - 1989
1968: 750ccm TRIPLE
Svet se prvi put susreće sa trocilindričnim agregatom od 750cc , dok revolucionarni agregat pokreće Triumph Trident i BSA Rocket 3.
1960 - 1989
1960 - 1989
1969: Prvi ikad TT krug od 100MPH TT
Malcolm Uphill osvaja Production TT na Bonnevilleu, beležeći prvi krug, ikada na serijskom motociklu, brži od 100 mph.
Izvor slika: Mortons Arhiva
1960 - 1989
1960 - 1989
1970: UPHILL PONOVO POBEDJUJE
Uphill ponovno osvaja Production TT, ovaj put vozeći podešeni trocilindarski Trident od 750cc. Nazad u fabrici, lansira se T120 'oil in frame' serija.
1960 - 1989
1960 - 1989
1975: MERIDENI KOOPERATIVA
Uprkos petoj uzastopnoj pobedi na proizvodnom TT-u, Trident 750cc poznatiji kao Slippery Sam i osnivanju Meriden Workers' Co-operative, proizvodnja Triumph Tridenta dolazi do kraja.
Izvor slika: FoTToFinders
1960 - 1989
1960 - 1989
1987: STROGO POVERLJIVO
Razvoj se nastavlja u strogoj tajnosti, pri čemu prvi novi Triumph motor - četverocilindarski kapaciteta 1200cc - prolazi testiranje na testnom stolu u novom postrojenju u Hinckleyu.
Povratak
Povratak
Povratak
Triumph se vraća u velikom stilu na sajmu u Kölnu, predstavljajući nezaštićeni Trident 750cc i 900cc trocilindrične, touring Trophy 900cc trocilindrični i 1200cc četvorocilindrični, i sportsku Daytona 750cc sa tri cilindra i 1000cc sa četiri.
1990 - 2009
1990 - 2009
1996: DAYTONA T595
Daytona T595 se pojavljuje na sceni i privlači dugačke liste depozita zahvaljujući svom upečatljivom dizajnu. Jedna narudžba postaje 50.000-iti motocikl koji treba da se proizvede u Hinckleyu.
1990 - 2009
1990 - 2009
1994: SPEED TRIPLE I TIGER 900
Triumph se pridružuje sektoru avanturističkih motocikala s modelom Tiger 900 i vraća se svojim trkačkim korenima sa revolucionarnim modelom Speed Triple od 885cc, koji učestvuje u trkama serije Speed Triple Challenge na stazi Donington Park. Preko Atlantika, osniva se kompanija Triumph Motorcycles America.
1990 - 2009
1990 - 2009
2000: POVRATAK BONNEVILLE-A
Deset godina posle ponovnog rođenja Triumpha, legendarni Bonneville se vraća u Triumph ponudu, privlačeći tradicionaliste i mlađe vozače svojim klasičnim stilom, izvanrednim rukovanjem i funkcionalnošću.
1990 - 2009
1990 - 2009
2002: 100 GODINA
Veliki požar uništava glavno postrojenje za montažu Fabrike 1. Fabrika 3, prvo postrojenje kompanije Triumph na Tajlandu, otvara se i počinje da proizvodi delove. Četvorocilindrični Daytona 600 supersports motocikl je predstavljen.
1990 - 2009
1990 - 2009
2003: TRKAČKI USPESI
Bruce Anstey osvaja Junior 600 na Valmoto Daytona 600, dajući Triumphu njihovu prvu pobedu na TT trci u 27 godina.
1990 - 2009
1990 - 2009
2006: DAYTONA 675
Počinje proizvodnja potpuno novog modela Daytona sa trocilindričnim agregatom od 675cc, koji će osvojiti višestruke nagrade za supersportske motocikle.
1990 - 2009
1990 - 2009
2007: STREET TRIPLE
Street Triple dolazi na scenu, nudeći mešavinu stila i zabave Speed Triple-a sa performansama i upravljivošću Daytona 675. Fabrika 5 se otvara na Tajlandu.
1990 - 2009
1990 - 2009
2008: BRITANSKI SUPERSPORT ŠAMPIONAT
Glen Richards osvaja britansko Supersport prvenstvo na svom MAP Embassy Triumph Daytona 675 - dajući Triumphu svoj prvi britanski naslov u eri Hinckley-a.
1990 - 2009
1990 - 2009
2009: STREET TRIPLE R
Triumph pravi svoj prvi korak u sektor "R" sa lansiranjem modela Street Triple R. Viši standardi u kočnicama i vešanju podižu ovaj već vodeći model na nove visine.
Here are some articles you may like