SPEED TRIPLE 1200 RR
Specifikacija
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena | Već Od 20.400,00 € |
Feature | Details |
---|---|
Agregat & Prenos | |
tip | Vodeno hladjenje, 12 ventila, DOHC, redno 3 cilindra |
Kapacitet | 1160 cc |
Prečnik cilindra | 90,0 mm |
Hod cilindra | 60,8 mm |
Kompresija | 13,2:1 |
Max Snaga EC | 180 KS / 177,6 bhp (132,4 kW) @ 10.750 rpm |
Max Obrtni Momenat EC | 123Nm @ 9.000 opm |
Sistem | Multipoint sekvencionalno elektronsko ubrizgavanje goriva sa elektronskom kontrolom goriva |
Izduv | 3u1 izduvni sistem od nerdjajućeg čelika |
Prenos | X-ring lanac |
Kvačilo | Mokro, višeslojno, slip |
Menjač | 6 brzina |
Feature | Details |
---|---|
Šasija | |
Ram | Aluminijumsku dupli ram, našrafljen aluminijumski zadnji ram |
Zadnja viljuška | Aluminijumska, jednostrana |
Prednji Točak | Liveni aluminijum, 17 x 3,5in |
Zadnji Točak | Liveni aluminijum, 17 x 6,0in |
Prednji Pneumatik | 120/70 ZR 17 (58W) |
Zadnji Pneumatik | 190/55 ZR 17 (75W) |
Prednje Vešanje | Ohlins 43mm podesive USD viljuške, 120mm hod. Ohlins S-EC 2.0 OBTi sistem elektronske kompresije |
Zadnje Vešanje | Ohlins monoshock zadnje vešanje, 120mm hod zadnjeg točka. Ohlins S-EC 2.0 OBTi sistem elektronske kompresije |
Prednje Kočnice | Dvostruki 320mm plivajući diskovi, Brembo Stylema monoblok čeljusti, OC-ABS, radijalni master cilindar sa odvojenim rezervoarom |
Zadnje Kočnice | Jednostruki 220mm disk. Brembo 2-klipa čeljusti, OC-ABS. Zadnji master cilindar sa odvojenim rezervoarom |
Instrument Tabla I Funkcije | 5" TFT instrument tabla u punom koloru |
Feature | Details |
---|---|
Dimenzije & Težine | |
Širina Kormana | 758 mm |
Visina Bez Retrovizora | 1120 mm |
Visina Sedišta | 830 mm |
Medjuosovinsko rastojanje | 1439 mm |
Ugao upravljača | 23,9 º |
Hod amortizera | 104.7 mm |
Kapacitet Rezervoara | 15,5 Litara |
Težina vozila spremnog za vožnju | 199 kg |
Feature | Details |
---|---|
Potrošnja Goriva | |
Potrošnja Goriva | 6,3l/100km |
CO2 Isparenja | 144 g/km EURO 5 CO2 emisija I podaci o potrošnji goriva se mere po regulativi 168/2013/EC. Brojke o potrošnji goriva se izvlače iz specifičnih test uslova I služe isključivo u uporedne svrhe. Ne odražavaju realne uslove vožnje. |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Interval Servisa | 10.000 milja (16.000km)/ 12 meseci servisni interval, koje dodje prvo |
POGLEDAJTE CEO 360 PREGLED
UZBUDLJIVI TROCILINDRIČNI AGREGAT OD 1160cc
Razvijen sa učenjima iz Moto2™ trkačkog programa, RR-ov trocilindrični agregat sa niskom inercijom proizvodi snažan obrtni momenat od 125 Nm, dosežući najveću snagu od 180 KS u trenu.
ÖHLINS POLU-AKTIVNO VEŠANJE
Jednostavno rečeno, najsofisticiranije vešanje koje nudi Öhlins – vrhunsko Smart EC 2.0 elektronski podesivo, poluaktivno vešanje za vrhunsko upravljanje u svim uslovima.
POTPUNO ANGAŽOVANA I POSVEĆENA ERGONOMIJA
Sa položajem upravljača 135 mm niže i 50 mm dalje napred u odnosu na RS, kao i položajem oslonaca za stopala prilagođenim za optimalan učinak, RR pruža najusredsređeniju vožnju do sada, a da pritom ne ugrožava udobnost.
OČARAVAJUĆI KOKPIT SA JEDNIM SVETLOM
Elegantni dizajn kokpita sa prepoznatljivim pojedinačnim okruglim DRL prednjim svetlom, u kombinaciji sa jedinstvenom postavkom upravljača sa isečcima, čini RR odmah prepoznatljivim kao najusredsređeniji Speed Triple ikada.
PIRELLI PNEUMATICI TKAČKIH SPECIFIKACIJA
Sa profilima dizajniranim za izvanredan odziv, upravljanje i prijanjanje, gume Pirelli Diablo Supercorsa V3 pružaju visoke performanse na putu i stazi.
OPTIMIZOVANI ABS PRI NAGIBU
Bilo da bežite iz grada ili savladavate stazu, RR-ovi napredni sistemi IMU kontrolisani, uključujuće optimizovani ABS pri nagibu i kontrola proklizavanja, inspirišu poverenje u svim situacijama.
PRECIZNO BREMBO KOČENJE
Vrhunski Brembo sistem kočenja sa podesivom polugom, dvostrukim Stylema® radijalnim monoblok čeljustima i laganim diskovima od 320 mm, pruža preciznu i sigurnu kočionu snagu.
PET REŽIMA VOŽNJE
Režimi vožnje Rain, Road, Sport, Track i prilagodljivi režim za vozača pružaju idealan odziv gasa, kao i optimalne postavke ABS-a i kontrole proklizavanja u skladu sa uslovima vožnje.