TIGER 1200 RALLY PRO
Čista avantura, apsolutna prednost. Najsvestraniji motocikl velikog kapaciteta, za avanturističku vožnju, koji možete kupiti, model Rally Pro će podići vašu avanturu na sledeći nivo.
Specifikacija
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena | Već Od 22.290,00 € |
Feature | Details |
---|---|
Agregat & Prenos | |
tip | Vodeno hladjenje, 12 ventila, DOHC, redno 3 cilindra |
Kapacitet | 1160 cc |
Prečnik cilindra | 90,0 mm |
Hod cilindra | 60,7 mm |
Kompresija | 13,2:1 |
Max Snaga EC | 150KS / 148 bhp (110,4KW) @ 9.000opm (100KS kišni režim) |
Max Obrtni Momenat EC | 130 Nm @ 7.000 opm |
Sistem | Multipoint sekvencionalno elektronsko ubrizgavanje goriva sa elektronskom kontrolom gasa |
Izduv | 3u1 izduvni sistem od nerdjajućeg čelika |
Prenos | kardan |
Kvačilo | Hidraulično, mokro, višeslojno, slip and assist |
Menjač | 6 brzina |
Feature | Details |
---|---|
Šasija | |
Ram | Cevasti čelični ram sa našrafljenim aluminijumskim zadnjim ramom |
Zadnja viljuška | Dvostrana "Tri-Link" aluminijumska zadnja viljuška |
Prednji Točak | Krakasti (Tubeles) 21 x 2,15in |
Zadnji Točak | Krakasti (Tubeles) 18 x 4,25in |
Prednji Pneumatik | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
Zadnji Pneumatik | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Prednje Vešanje | Showa 49mm, poluaktivne USD viljuške. 220mm hod |
Zadnje Vešanje | 220mm hod točka, Showa poluaktivno monoshock, sa automatskim elektronskim podešavanjem prednapona I novi Activ Preload Reduction dodatak. U zavisnosti od ukupne težine vozača, suvozača I prtljaga, ovaj dodatak smanjuje visinu sedenja do 20mm kad se motocikl zaustavi što donosi olakšanje i sigurnost |
Prednje Kočnice | Brembo M4,30 Stylema monoblok radijalne čeljusti, OC-ABS , dvostruki 320mm plivajući diskovi. Magura HC1 podesivi radijalni master cilindar sa odvojenim rezervoarom |
Zadnje Kočnice | brembo jednoklipne čeljusti, OC-ABS , jednostruki 282mm disk. Zadnji master cilindar sa odvojenim rezervoarom |
Instrument Tabla I Funkcije | 7" TFT instrument tabla u boji sa My Triumph Connectivity Sistemom |
Feature | Details |
---|---|
Dimenzije & Težine | |
Širina Kormana | 849mm Ručke (984mm Štitnici) mm |
Visina Bez Retrovizora | 1487mm (Niži) / 1547mm (Viši ekran) mm |
Visina Sedišta | 875/895mm podesivo mm |
Medjuosovinsko rastojanje | 1560 mm |
Ugao upravljača | 23,7 º |
Hod amortizera | 112 mm |
Kapacitet Rezervoara | 20 Litara |
Težina vozila spremnog za vožnju | 250kg (90% gorivo- masa spremnog vozila za vožnju)kg kg |
Feature | Details |
---|---|
Potrošnja Goriva | |
Potrošnja Goriva | 5,1l/100km/ 55,4 mpg (UK) |
CO2 Isparenja | 119 g/km EURO 5 Regulativa (EU) No. 134/2014 Anex Vlll |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Interval Servisa | 10.000 milja/16.000 km ili 12 meseci, koje prvo dodje |
NAPREDNIJI I SOFISTICIRANIJI
Za 2024. godinu, Tiger 1200 Rally Pro je značajno ažuriran kako bi bio napredniji i sofisticiraniji nego ikad ranije. Uključujući poboljšanu kontrolu pri niskim brzinama, kao i unapređenu udobnost i ergonomiju.
AKTIVNO SMANJENJE PREDOPTEREĆENJA
Pored podešavanja visine sedišta od 875-895mm, funkcija Aktivnog Smanjenja Predopterećenja može dodatno spustiti motocikl do 20mm prilikom zaustavljanja, zavisno od ukupne težine vozača, suvozača i prtljaga.
AGREGAT
Bez obzira da li vozite na putu ili van njega, unapredjeni T-plane pruža više ugladjenosti i bolju preciznost i kontrolu pri niskim brzinama, zahvaljujući povećanoj inerciji, poboljšanom balansu i revidiranoj kalibraciji.
OPTIMIZOVANI POLOŽAJI UPRVALJAČA I PEGOVA
Udoban na putu, gospodar na terenu. Vozačka ergonomija modela Rally Pro je razvijena za idealan položaj prilikom vožnje van asfalta i poboljšanu udobnost na dugim turing vožnjama.